Kræs for kendere

onsdag den 2. marts 2011

Foråret må være lige om hjørnet.

Det er ihvertfald hvad jeg håber på. Jeg orker ikke at slæbe mig rundt i store støvler og vinterdragt, den er bestemt ikke køn selvom den er fin rød, men jeg er varmt klædt på :).
Nå nu er det mange dage siden jeg har skrevet her, og hvad er tiden så gået med, jo ser i vores pragtfulde hund gik hjemmefra sidste onsdag, og kom først hjem igen torsdag morgen kl. 9.
Vi var 5 mennesker i 3 biler som kørte rundt i området  og lyste ind i alle haverne, og kaldte HØJT på hunden, men ingen svar. Han blev efterlyst hos politiet, den nat blev det til ca. 2 timers søvn,
 Hans stjernestatus falmede en hel del den nat, må jeg sige, og vores to voksne drenge som kom kørende fra København, og Slagelse. bare for at lede efter en dum hund. De kunne slet ikke há at han var blevet væk.
Men torsdag morgen passede det åbenbart Jarlen af Urhøj at komme luskende hjem, hvorefter han gik direkte ud i sin seng og sov resten af dagen, vi så han faktisk ikke.
For at det ikke skal være løgn, løb han igen fredag ved middagstid, telefonen ringede og de havde ham nede i sommerhus kvarteret, en tæve var i løbetid ( de havde vi regnet ud ) Vi strøg derned i bil, og væk var han, de havde ikke sat en snor på ham, vi kørte rundt i en time, så vendte vi næse hjem , og hvem stod ved døren, det gjore Jarl. Så fik han det hårde look, herefter er han på ledsaget udgang, og på tålt ophold. Han er heldigvis blevet sig selv igen.
Så glæder jeg mig til at fejre vores barnebarn Sofus, han bliver 1 år. Jeg har forberedt kagen, det skal være en Bamse / Kylling kage. Billeder kommer på når den er laver færdig.
Her til aften har jeg lavet sunde slikpinde, dem får i at se i morgen, så ligger jeg billeder ind, samt opskrift.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar