Kræs for kendere

søndag den 13. marts 2011

Chokoladefestival

WOW for en dag.
Chokolade må betyde en hel del, når jeg vælger at stå så tidlig op, og kører til København, for at være der kl. 10.00 når de åbner. Chokolade er gudespise, så er det sagt.
Og indfriede dagen så forventningerne, ja det må jeg sige en super fin dag.
Der var mange stande med forskellige nuancer af chokoladekunst, i midten af hallen en kæmpe chokoladefontæne. Jeg orkede dog ikke at stå i kø der, for en smagsprøve, der var så mange mennesker.
Men ellers smagte jeg på en af hver. Købte en lækker chokoladebog med hjem, samt en masse chokolade.
Jeg glemte at tage mit kamera med, så jeg har desværre ingen billeder til jer. Jeg vil bestemt anbefale jer at tage derind næste år. Jeg var nærmest lykkelig på vej hjem, men jeg var selvfølgelig også lige forbi mit barnebarn Sofus, og fik dejlig frokost.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar