Kræs for kendere

fredag den 11. februar 2011

Så blev det tid til en kage.

Dette er mit første indlæg. :)
Så blev det endelig tid til en kage, det var dejligt.
Det er en skøn følelse når jeg kan glæde en anden med en kage.
Denne kage skal til en 70 årig dame, som når hun er i byen med veninderne altid skal prøve BH´er. Derfor denne kage.
Den består af: Chokoladekage, lys lagkagebund, lagt sammen med lys chokoladeganasche og en fromage af jordbær/blåbær. Blomsten brugte jeg rigtig meget tid på, hvert blad er lavet for sig. Jeg tror jeg skal lave nogle flere af dem, de ret fine synes jeg.



4 kommentarer:

  1. Heyy Lone,
    Super fedt du endelig kom med i stablen af os bloggere :)
    Glæder mig til at følge din blog :)

    SvarSlet
  2. Super skøn bryst kage, og jeg er vild med blomsten.. Har du præget i korsettet og derefter malet?

    SvarSlet
  3. Hej Sabina.
    Ja jeg har præget først og derefter malet på kagen.
    Tak fordi du kommenterer den.

    SvarSlet
  4. For dælen da. Tillykke med din nye blog:) superflot kage, jeg må snart komme forbi og prøvesmage.

    SvarSlet