Kræs for kendere

onsdag den 5. oktober 2011

Sommeren er forbi.

Efteråret kommer snigende, med sine fantastiske smukke farver, jeg går tur ved vandet og bliver i den grad blæst igennem. Det er skønt. Jeg er vild med efteråret.
Længe siden jeg har været her, ikke fordi jeg ikke har lyst, men en masse arbejde sommeren igennem.
Nu må jeg tage mig sammen og være lidt aktiv på bloggen.
Campingsæsonen har gået fuldstændig som vejret, skønt når solen skinner og ikke så skønt når det regner, og vi må erkende at vejret ikke har vist sig fra sin bedste side i skolesommerferien. Vi ønsker bedre vejr til næste sommer tak...
Ellers har jeg da fået lavet nogle kager i løbet af sommeren, og det er altid godt, med kager. Jeg lægger lige billederne ind.
Det var da en start. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar